Известие

Collapse
No announcement yet.

Много въпроси свързани с:кутия въздушен филтър,съединение към турбото и кутия за...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Много въпроси свързани с:кутия въздушен филтър,съединение към турбото и кутия за...

    Привет имам няколко въпроса може би на някой ще се видят неуместни но съм заинтересован.Колата е 156 1.9 JTD 98.Първо днеска установих, че кутията където е въздушния филтър и капака отгоре кудето се затваря не са прилепнали плътно, поради причината, че са скъсани гнездата за болтовете и ги бях хванал с винтове, но на едно място има даже лек отвор,което мисля, че е недопустимо.Какви последствия може да има от това.Нещо може ли да въздейства на дебитомера? Колата си вирви добре и нямам оплаквания. Мисля, че единственото решение е подмяната на цялата кутия и някой знаели дали са еднакви с 2,4.прикачам снимки 1и6.Друг въпрос: съединението ("маркуча"), който отива към турбината е омаслил(бях мил целия двигател преди около 10 000км.снимки 3,4) на какво се дълви това и как се лекува. И другия въпрос има една "кутия" в която влиза едно съединение и излиза друго и по двете има следи от омасляване(леко) каква е тази кутия, почиства ли се и как?(снимка 2,5). Дано да не съм станал досаден с многото въпроси.Благодаря на всички.
    Attached Files
    Last edited by petar_taskov; d.m.y г., 23:27.

  • #2
    И по моя маркуч от турбото до Интеркулера е омаслен... забърсвам го от време на време... Преди ми беше омаслен заради течаща дола помпа на съединитела.. и тя сълзеше върху него.. за исвестно време нямаше сега гледам пак се Омазнил некак ма нз от каде е тъи като Нивото на Спирачната течност е там... Аз също Призовавъм некои запознат с Случая по добре.. да Сподели лекарството за Болеста...
    Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

    Comment


    • #3
      кутията от "снимка 2,5" е за маслени пари, нормално е някоя скоба да се е разхлабила и да ти омазнява маркучите, но това не е проблем.
      _156_2,4_JTD_136hp_-EX
      156 FL 1,9 JTD 115hp "05

      Comment


      • #4
        Първо си оправи кутията на въздушния филтър. Защото ако караш така и смуче прах оттам, дебитомера е последна грижа.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
          Първо си оправи кутията на въздушния филтър. Защото ако караш така и смуче прах оттам, дебитомера е последна грижа.
          Ако счупеното по кутията на филтъра се пада извън обсега на самия филтър, тоест даже и да засмуква въздух отстрани, този въздух пак минава през филтъра за да стигне до дебитомера. В такъв случай пак ли е толкова фатално?
          156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
            Ако счупеното по кутията на филтъра се пада извън обсега на самия филтър, тоест даже и да засмуква въздух отстрани, този въздух пак минава през филтъра за да стигне до дебитомера. В такъв случай пак ли е толкова фатално?

            Колега, като караш с полуотворена кутия на въздушния филтър, през турбото и след това в двигателяя влиза прах ( много ситни песачиники ), който износва много сериозно лопатките на турбокомпресора и буталата и цилиндрите на двигателв - демек проблема си е доста сериозен - не е никак за подценяване - дебитомера наистина е последната ти грижа в момента - помисли как да уплътниш капака на кутията на въздушния филтър
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
              Колега, като караш с полуотворена кутия на въздушния филтър, през турбото и след това в двигателяя влиза прах ( много ситни песачиники ), който износва много сериозно лопатките на турбокомпресора и буталата и цилиндрите на двигателв - демек проблема си е доста сериозен - не е никак за подценяване - дебитомера наистина е последната ти грижа в момента - помисли как да уплътниш капака на кутията на въздушния филтър
              Попитах, защото и при мен единия болт е счупен и много леко зяпа, но все пак е достатъчно натегнат капака за да уплътни гуменото уплътнение на филтъра към капака.
              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                Попитах, защото и при мен единия болт е счупен и много леко зяпа, но все пак е достатъчно натегнат капака за да уплътни гуменото уплътнение на филтъра към капака.

                Виждал съм неколкократно турбокомпресори в отчаяно техническо състояние точно поради такава причнина - дори и имам снимки някъде - лопатките се изяждат от микропесачинките и турбината намаля ефективността си многократно.
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                  Виждал съм неколкократно турбокомпресори в отчаяно техническо състояние точно поради такава причнина - дори и имам снимки някъде - лопатките се изяждат от микропесачинките и турбината намаля ефективността си многократно.
                  Е да но така или иначе кутията не се затваря херметически колкото и да натегнеш болтовете, пак си взима малко или много въздух. Затяга се за да може гумените уплътнения от двете страни на филтъра да се притиснат възможно най силно към дъното и капака на кутията, нали така?
                  156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                  Comment

                  Working...
                  X