Привет имам няколко въпроса може би на някой ще се видят неуместни но съм заинтересован.Колата е 156 1.9 JTD 98.Първо днеска установих, че кутията където е въздушния филтър и капака отгоре кудето се затваря не са прилепнали плътно, поради причината, че са скъсани гнездата за болтовете и ги бях хванал с винтове, но на едно място има даже лек отвор,което мисля, че е недопустимо.Какви последствия може да има от това.Нещо може ли да въздейства на дебитомера? Колата си вирви добре и нямам оплаквания. Мисля, че единственото решение е подмяната на цялата кутия и някой знаели дали са еднакви с 2,4.прикачам снимки 1и6.Друг въпрос: съединението ("маркуча"), който отива към турбината е омаслил(бях мил целия двигател преди около 10 000км.снимки 3,4) на какво се дълви това и как се лекува. И другия въпрос има една "кутия" в която влиза едно съединение и излиза друго и по двете има следи от омасляване(леко) каква е тази кутия, почиства ли се и как?(снимка 2,5). Дано да не съм станал досаден с многото въпроси.Благодаря на всички.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Много въпроси свързани с:кутия въздушен филтър,съединение към турбото и кутия за...
Collapse
X
-
Много въпроси свързани с:кутия въздушен филтър,съединение към турбото и кутия за...
Last edited by petar_taskov; d.m.y г., 23:27.Тагове: Няма
-
И по моя маркуч от турбото до Интеркулера е омаслен... забърсвам го от време на време... Преди ми беше омаслен заради течаща дола помпа на съединитела.. и тя сълзеше върху него.. за исвестно време нямаше сега гледам пак се Омазнил некак ма нз от каде е тъи като Нивото на Спирачната течност е там... Аз също Призовавъм некои запознат с Случая по добре.. да Сподели лекарството за Болеста...Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеПърво си оправи кутията на въздушния филтър. Защото ако караш така и смуче прах оттам, дебитомера е последна грижа.
Comment
-
Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщениеАко счупеното по кутията на филтъра се пада извън обсега на самия филтър, тоест даже и да засмуква въздух отстрани, този въздух пак минава през филтъра за да стигне до дебитомера. В такъв случай пак ли е толкова фатално?
Колега, като караш с полуотворена кутия на въздушния филтър, през турбото и след това в двигателяя влиза прах ( много ситни песачиники ), който износва много сериозно лопатките на турбокомпресора и буталата и цилиндрите на двигателв - демек проблема си е доста сериозен - не е никак за подценяване - дебитомера наистина е последната ти грижа в момента - помисли как да уплътниш капака на кутията на въздушния филтърsigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеКолега, като караш с полуотворена кутия на въздушния филтър, през турбото и след това в двигателяя влиза прах ( много ситни песачиники ), който износва много сериозно лопатките на турбокомпресора и буталата и цилиндрите на двигателв - демек проблема си е доста сериозен - не е никак за подценяване - дебитомера наистина е последната ти грижа в момента - помисли как да уплътниш капака на кутията на въздушния филтър
Comment
-
Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщениеПопитах, защото и при мен единия болт е счупен и много леко зяпа, но все пак е достатъчно натегнат капака за да уплътни гуменото уплътнение на филтъра към капака.
Виждал съм неколкократно турбокомпресори в отчаяно техническо състояние точно поради такава причнина - дори и имам снимки някъде - лопатките се изяждат от микропесачинките и турбината намаля ефективността си многократно.sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеВиждал съм неколкократно турбокомпресори в отчаяно техническо състояние точно поради такава причнина - дори и имам снимки някъде - лопатките се изяждат от микропесачинките и турбината намаля ефективността си многократно.
Comment
Comment